Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Середіна І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Середіна І. 
Підприємницька компетентність майбутніх бакалаврів з економіки підприємства як науово-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / І. Середіна // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. - 2018. - № 16. - С. 94-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvipto_2018_16_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.97 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Бахтіярова Х. 
Забезпечення якості професійної підготовки інженера-педагога на основі компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / Х. Бахтіярова, І. Середіна // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогіка. - 2018. - Вип. 2. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutshp_2018_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.71 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Загородня А. А. 
Соціально-антропологічні ідеї освіти і виховання в науковому осмисленні феноменологів [Електронний ресурс] / А. А. Загородня, І. А. Середіна // Наукові записки Малої академії наук України. - 2022. - № 2. - С. 37-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2022_2_7
Проаналізовано процес становлення та реалізації соціально-антропологічних ідей освіти і виховання другої половини XIX ст. - 1917 р. Розкрито сутнісні характеристики поняття "педагогічна антропологія". Виокремлено мету, окреслено завдання освіти і виховання в площині педагогічної антропології, які полягають у: встановленні обумовлених взаємозв'язків між різноманітними аспектами людинознавства, визначенні умов соціалізації людини та сутнісних характеристик взаємодії в контексті "людина - людина" в межах різних соціальних та вікових груп, розкритті закономірностей, шляхів, форм та методів організації гуманістично-орієнтованого освітнього процесу, розкритті сутності людини як суб'єкта й об'єкта виховання. Розкрито сутність антропологічного підходу, який дає змогу проаналізувати еволюцію взаємодії людини, природи, суспільства в історичному, соціальному, біологічному контексті. Окреслено сутнісні характеристики концептуальних положень соціально-антропологічних ідей освіти і виховання другої половини XIX ст. - 1917 р., як от: синтетична, природничо-наукова, соціологічна, досвідна, філософська, теологічна. Виокремлено систему принципів, на яких будувалася тогочасна освіта і виховання (антропологічний, онтологічний, єдності загального, особливого й одиничного в пізнанні людини, самопізнання, діалогізму, свободи самовираження, амбівалентності, цілісності й унікальності людини). Акцентовано увагу на тому, що сутність освіти і виховання грунтується на соціально-антропологічних засадах, як-от: відповідність виховання природним якостям особистості, цілісність та суперечливість характеру виховного процесу, особистість як суб'єкт і об'єкт виховного впливу. Доведено, що соціальна антропологія постала як науковий напрям, який претендує на формування нової пояснювальної моделі сучасних соціокультурних процесів у кардинально змінених реаліях, пов'язаних зі структурно-соціальними змінами глобального порядку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 499.397 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського